onsdag 23 september 2009

Hemmadag idag...

Det hann bli slutet av september innan första VAB-dagen kom, men idag blir vi hemma. Saga snorar och nyser. Tyvärr så var hon morgonpiggare än vanligt just idag av någon anledning... Klockan sex försökte hon prata med Julia, men det hindrades effektivt med lite gos i min säng. Tyvärr somnade hon inte om igen. Hon som är supertrött när jag väcker henne klockan 6 är superpigg när hon får sova. Knasiga unge!
Själv var jag sådär pigg efter att ha hört på Smillas gnäll halva natten... Jag tror inte hon har haft särskilt ont eftersom hon fick smärtstillande innan vi gick och lade oss, utan problemet var nog mer tratten på huvudet som gjorde att hon inte kunde ligga bekvämt och sova. Det känns som om jag knappt har sovit på hela natten! Tillråga på allt så har jag ont i ryggen också! Vilken härlig dag...

1 kommentar:

Linda sa...

Skönt att tjejerna har varit så pass friska i höst. Hoppas Saga snart kryar på sig och inte smittar syrran (eller mamma och pappa heller för den delen *s*).

Usch ja, såna där trattar är inte så roliga. Minns när Sixten fick ha en då han hade kastrerats. Han tyckte såååå synd om sig själv! Tratten var nog värre än operationssåret i sig.