onsdag 9 september 2009

Äntligen en lugn morgon!

Idag har jag en timme på mig från det att jag går upp till jag sätter mig på cykeln och cyklar ner till tåget, det är så det ska vara! Utvilad är jag också eftersom jag somnade som en stock så fort idol var slut klockan nio igår. Jag hade en gräslig huvudvärk som inte ens ville släppa efter två alvedon ihoptiggda från barnens farmor så kvällen igår var inte rolig! Idag är det apotekets smärtstillandehylla som får besök av mig på rasten!
Hoppas bara huvudvärken håller sig borta idag för denna dag blir intensiv! Jobb 8.30-17.00 och 18.00-21.00 har vi brandskyddsutbildning med jobbet. Jag är väl hemma runt 22.30 nån gång... Men det ska bli kul att testa att släcka eld, har inte varit på den utbildningen tidigare!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Det va ju tur att du inte behövde stressa idag.

Fyra nyanser av rosa sa...

Ja det var dagens roligaste händelse!

Wow! "Mormor" är det din mamma på riktigt eller är det ngn som kallar sig mormor? Tänk om min mamma skulle skriva en kommentar hos mig, då skulle jag svimma :-)