tisdag 17 mars 2009

Slagsmål?

Gissa vem hon slagits med!
Kolla in blåtiran, ögat är helt svullet...

Faktiskt ser det ännu värre ut i verkligheten, den lila tonen är ännu starkare!

Men nej, hon har inte slagits med någon om nu inte ett staket räknas som "någon" ;-) Igår när jag skulle hämta barnen på förskolan stod Julia en bit bort på gården och var så ledsen. När hon lugnat ner sig och vi varit inne och bytt kläder så visade hon mig var hon gjort sig illa:
"Jag sprang så fort här och så hann jag inte stanna och sprang in i staketet"

Under natten har det såklart blivit riktigt lila och vänsterögat är hälften så stort som höger. Det var visst några fröknar som frågat henne vad som hänt idag på förskolan ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten, det är inte lätt att vara så snabb!!Ge henne en puss ifrån mig!!

Anonym sa...

Så det kan bli när man springer så fort.