onsdag 4 mars 2009

Ännu en dag avklarad!

Båda kollegorna ringde i dag och meddelade att de inte kommer imorgon heller... Igår jobbade jag över 1,5 timme på eftermiddagen och imorgon blir det en timme på morgonen eftersom jag ju inte kan lämna en helt ny vikarie ensam med 9 barn till frukost. Eller...? ;-) Nejdå, jag kommer vara där 7.30. Men jag kommer inte jobba över imorgon eftermiddag, de kommer ju iallafall vara två när jag går hem 13.15 och J har ju faktiskt varit hos oss hela veckan. Jag får väl spänna ögonen i alla barnen innan jag går så de sköter sig! :-D Sen finns det ju faktiskt fler folk i huset om något skulle krisa, så det kommer säkert gå bra! Återstår att se om jag kommer få sluta ett på fredag eller jobba över mer...

Nu ska jag gå ut en snabbis med Smillan, sen får jag nog skutta i säng om jag ska orka med morgondagen!

Inga kommentarer: