lördag 14 november 2009

Så var man ensam...

Nu har resten av familjen dragit iväg mot Vänersborg för att hälsa på storkusinerna. De har packat sina egna väskor med gosedjur och pyjamasar och Julia har packat med gosefilten också. Saga lämnade sin hemma för hon "har blivit för stor för den nu" och den har legat på hyllan bredvid hennes säng i snart två veckor nu. Ända sedan hon förklarade för mig att "Det är ganska skönt att sova utan gosefilen ibland också!" Min stora tjej, den gosefilten har hon haft sedan hon var bebis!
Filten innan den blev Sagas egen!

Familjen ska alltså sova i Vänersborg inatt och jag ska sova hemma hos mamma och pappa, där jag inte sovit sedan jag flyttade hemifrån. Ska bli riktigt mysigt!

Imorgon åker vi till badhotellet i Tranås och ska ha det såå skönt! Jag, mamma och Anna har pratat om detta länge och nu ska det äntligen bli av!

2 kommentarer:

Annapanna sa...

underbar liten bild på töserna!!! Konstigt att sova "hemma"igen? jag skulle såååå gärna vilja göra detsamma men det funkar ju tyvärr inte, jag sover i bilen till Tranås istället!!

Bibban sa...

Hoppas ni får det riktigt gott, bara tjejer...Vill åxå
Kram Moster