måndag 12 oktober 2009

Min älskling!

Som sagts tidigare här och här så är jag inte riktigt kompis med tisdagar. Det är inte så mycket dagen i sig utan mer tidpunkten på morgonen som vi behöver promenera iväg... De andra dagarna är inte heller jätteroliga att promenera 2km med trötta, sura och numera också frusna barn men tisdagarna (och varannan fredag) är värst helt klart!
Imorse gick vi i ösregn, hagel och halv storm och jag beklagar mig till Hasse som åkt till jobbet i lugn och ro i en varm bil (avundsjuk, jag?) att detta fungerar inte längre! Jag pallar inte att gå och släpa barnen skrikande och gnällande i vinter, jag orkar inte! I Bankeryd bryts samtalet och jag kan inte ringa upp igen. En timme senare ringer han mig på jobbet och säger att han har bytt tider och kan jobba 7-15 istället för 6-14 när han har tidigvecka vilket innebär att jag SLIPPER GÅ klockan 6 mera. Min hjälte!

5 kommentarer:

Anna sa...

what a man!!!!

Unknown sa...

Verkligen underbart

Mormor sa...

Vilken kille du har

Linda sa...

Åh, härligt!! :-)

Bibban sa...

Underbara män som förstår sig på !!
Kram Bibban