tisdag 27 oktober 2009

VAB idag...

Klockan 1.48 inatt vaknar jag av att Julia har världens krupphosta-attack i sin säng. När jag kommer in sitter hon upp i sängen och hostar och hostar. Jag ger henne vatten och stoppar om henne och hon somnar om. Inser att det inte blir något jobb för mig imorgon... Resten av natten blir lugn och jag börjar fundera på om de ändå kan gå till förskolan. Inser dock när de vaknar att jag valt rätt eftersom båda snorar och hostar rätt ordentligt. Julias hosta är mer som vanlig hosta under dagen, det kruppiga kommer nästan bara på natten som tur är.

För en stund sedan var vi ute en sväng med hunden, men hamnade i soffan framför tv:n igen... Snart ska vi leka kurragömma har jag lovat :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

ta vara på er och stana länge hemma... det ät bäst!! kram