torsdag 22 oktober 2009

Så gick det...

Idag gick jag för att hämta Saga först eftersom jag inte ville ha båda barnen runt benen om jag skulle prata med X. Nu var hon inte där, men jag haffade en annan i personalen istället och frågade henne om hur hon tyckte matsituationen var för Saga. Tyvärr hade hon inte så mycket koll eftersom hon inte sitter med Saga och hennes grupp vid lunchen. Jag förklarade iallafall hur det var, att Saga varit jätteledsen och att hon även tidigare pratat om att X tvingar henne att äta. Hon verkade ta det på allvar och höll med om att det inte ska vara så. Hon skulle ta upp detta med X också. På ett sätt så var det lite skönt att prata med någon annan om det, men hade X varit där så hade jag inte tvekat på att ta det med henne personligen! Ska bli spännande att se om hon tar upp det med mig nästa vecka, imorgon är barnen lediga med Hasse.


Inga kommentarer: