måndag 5 oktober 2009

Barnen har iallafall haft en härlig eftermiddag!

Ikväll hade vi möte på jobbet. Hela enhetens personal har suttit tillsammans för att diskutera våra prioriterade mål, hur vi ska arbeta mot dem samt hur vi ska synliggöra detta för föräldrarna. Mycket givande, men man är rätt seg efter en dag på jobbet plus att jag satt bänkad vid datorn tre timmar innan mötet började...

Tjejerna skulle passas av mormor under eftermiddagen och tills jag kom hem. Vad de inte visste var att även moster Anna och lillkusinen Selma skulle vara med, så det blev en glad överraskning!


Stolta storkusiner på väg hemåt!


I eftermiddag hade barnen också gjort fina hösttavlor som låg på deras rum och väntade när jag kom hem. Då kom förklaringen till SMS:et jag fick på mötet som löd: "Har ni limstift?" ;-)

Julias

Sagas

2 kommentarer:

Mormor sa...

Vi har haft en riktigt mysig promenad hem från förskolan, många löv blev det som Anna satte mej i jobb med

Anna sa...

hihihi...det brukar visst vara så, jag har visionerna och mamma får förverkliga dom..