lördag 16 maj 2009

Idag har vi flyttat!

Barnen iallafall :-D

I drygt ett år har föräldrarna och barnen sovit på varsin våning i huset, men nu är det slut på det! Det stora allrummet på övervåningen har delats av med en vägg och voilá så har barnen fått ett sovrum på övervåningen! Det har tagit tid (mest beroende på att vi har flera projekt på gång samtidigt) men nu är det nästan helt klart! Lite småfix kvar och en hel del städning men tjejerna har iallafall flyttat in i sitt nya sovrum och ska sova där för första gången inatt.

Själv ska jag smyga mig ut i bilen och åka till Anna ikväll så fort småänglarna somnat! Både hon och jag har en sambo som är totalt ointresserade av allt vad eurovision songcontest heter och det är ju inget kul att titta ensam!
Hoppas bara inte det tar för lång tid för dem att somna i nya rummet, jag måste ju hinna köpa något gott innan jag åker till Anna också!

Inga kommentarer: