onsdag 20 maj 2009

Fixat och donat...

...och nu är jag väl nöjd för denna gången :-)

Hemma med krassliga barn även idag. Det sura är ju att jag väckte dem klockan 6 eftersom de skulle till förskolan. Saga som var mitt i en dröm och skrek om att ingen fick flytta hennes grejer var helt förstörd och hostade och snörvlade när jag väckte henne. Julia satte även hon igång och hosta riktigt otäck krupphosta som man inte hört ett ljud av igår... Hon hostade så hon nästan kräktes, alltså är vi hemma idag också...
Nu när vi ätit lunch ska jag bädda ner dem i varsitt hörn av soffan, det gör absolut ingenting om de somnar och sover middag en stund idag!

1 kommentar:

Linda sa...

Åh vad fint du gjort här i din blogg!! :-)

Jobbigt att tjejerna är sjuka. Hoppas de snart blir friska igen! William var frisk typ en dag, sen kom hans tråkiga hosta tillbaka igen. Fast han hostar mest när han sover (eller försöker sova).