måndag 18 maj 2009

Då var det vab-dags igen...

Host, snor och snörvel men ingen feber tror jag...

Natten till igår hade Saga feber och klagade på ont i halsen. Hon låg bredvid mig i sängen och var mitt lilla element och jag var säker på att det inte skulle bli något konfirmationsbesök för henne och mig. På morgonen hade Julia krupphostan Allan och det verkade som om vi skulle behöva vara hemma allihopa men det släppte ganska fort. Eftersom de båda två blev pigga sedan så åkte vi på konfirmationen iallafall. Hela dagen var de jättepigga och lekte med sina kusiner och hade jättekul men när vi kom hem på kvällen klagade Saga återigen på jätteont i halsen och de hostade båda två.
Så nu är vi hemma och ligger och myser under filtarna i soffan och det är bara att hoppas att detta inte blir alltför långdraget...

2 kommentarer:

Linda sa...

Skickar ett gäng krya-på-er-kramar till tjejerna och hoppas de snart är pigga igen! :-)

kram!

Mormor sa...

Jag hade en riktigt mysig dag med er i Habo. Blomman är planterad och klar nu, hoppas att den tar sej ordentligt.