torsdag 19 februari 2009

Jag erkände =)

Igår stack jag in på Lindex efter jobbet och köpte varsitt glittrigt diadem åt tjejerna, ett rosa åt Julia och ett lila åt Saga. De packades in i varsin kartong och ner i påsen.
Väl hemma gick jag och hämtade barnen hos farmor och berättade som det var för Julia. Måste faktiskt få skylla lite på vår väldigt fina almanacka med en massa internationella helgdagar i, men inga namnsdagar! Inte ens veckonummer är det i den, dem har jag fått skriva in själv =)

Julia blev glad för sitt paket och var inte så ledsen för att vi glömt hennes dag. Hade nog varit värre om jag inte köpt någon present åt henne ;-)

Nu är det bara Saga som går och väntar på att det ska bli Mars så vi kan fira hennes dag också!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ärlighet vara längst!! hählsa de små prinsessorna från oss

Linda sa...

Jag har en utmaning till dig i bloggen! :-)

Hihi, ja ärlighet varar längst! ;-)

Ha en trevlig helg!

kram Linda