torsdag 29 januari 2009

När fick jag så stora barn?

Idag när vi gick till förskolan så gick vi och pratade om lite allt möjligt. Det var rätt tidigt på morgonen men vi var alla tre ganska pigga och barnen är ju alltid pratglada =)
Jag har blivit inbjuden av en kompis på oriflame-öppet hus på söndag och frågar barnen om de vill åka till Hanna och Bella på söndag efter dansen vilket de såklart gärna ville.

"Efter dansen"? När blev mina bebisar så stora så att det finns ett "efter dansen"? Nog för att jag vet att tiden går, men ska det gå såhär fort? Fyra år har de hunnit bli och går på dansskola på söndagar! Och på tal om födelsedagar så har jag nu skrivit inbjudningskort till deras kalas som ska postas i eftermiddag. Bättre sent än aldrig är vår familjs motto! ;-)

1 kommentar:

Bibban sa...

Ja, rätt som det är upptäcker man att man sitter och läser blogg från systerdottern som helt plötsligt har egen familj och underbara ungar, tden går och vi kan inget göra åt de, bara njuta av livet. Kram från moster Bibban