lördag 24 januari 2009

Hahaha, inte bara jag som är senil på nätterna!

Jag har ju glömt att skriva detta roliga som hände för ett par kvällar sedan!

Jag lade mig tidigt eftersom jag var dunderförkyld och hade huvudvärk. Bad Hasse att ta upp Saga och kissa henne innan han kom upp och lade sig.
Efter att han gjort det hörde jag att Julia var ledsen och att han var inne och pratade med henne. Följande utspelar sig:

Julia gråter.
Hasse: -Vad är det, varför är du ledsen? (Han fattar inte att hon är kissnödig, det brukar vara ganska akut när hon gråter så)
När han fattar att hon behöver kissa bär han henne till toaletten och drar ner pyjamasbyxorna och sätter ner henne. Sen hör jag bara: -Ojdå, du hade visst trosor också...

2-1 till mig, men han ska nog hinna med att göra det nån mer gång! =)

Inga kommentarer: