lördag 10 januari 2009

Jag har gjort det igen!

Kvällskissat barn på toaletten utan att ta av trosorna alltså...

För snart ett år sedan när Julia slutade med blöja på natten så tog jag alltid upp henne på toaletten så att hon kunde kissa runt 23-tiden innan jag lade mig så att hon skulle klara hela natten.
Ibland sov hon i nattlinne utan trosor och ibland med. En kväll vaknade hon själv och det var lite bråttom, så jag bar henne snabbt till toaletten och satte henne på toalettstolen.
Det var bara det att denna kvällen hade hon valt att ha på sig trosor... Hon, halvvaken och lite förvånad över att det blev blött, och jag lite generad över missen :-)

Och ikväll har jag alltså gjort det igen! Fast med Saga denna gången. De senaste kvällarna har hon sovit i pyjamas utan trosor under. Men inte ikväll minsann! Undrar om hon kommer ihåg detta imorgon...

Jag kanske borde sova nu? :-)

Inga kommentarer: