lördag 30 januari 2010

Utekvällen igår

Vad ska man säga, orkar inte skriva nån lång redogörelse...

Anna var här och sminkade mig och fixade håret, sedan åkte vi till Sandra och åt och drack gott och sjöng singstar. När vi kom till Harrys fick vi tag på ett bor och satt och pratade en stund innan vi gick in på Sliver och luftade benen lite som nån formulerade det :-)

Runt midnatt började showen som var riktigt bra trots att jag väl inte är någon Michael Jackson-fan direkt. Trots det såg inte jag hela showen utan jag och Åsa gick en trappa ner och dansade istället. Framåt 1.30 tog jag slut helt och hållet och kunde absolut tänka mig att åka hem! Videon jag försökte ladda upp fungerade inte så den tog jag bort :-)
När det stängde klockan två kändes det riktigt skönt (Ja, jag är gammal!) men det tar ju en stund för alla att komma ut så jag var inte hemma förrän innan tre. Prick tre lade jag mig i sängen!

Men som jag frös! Jag började med att värma mig på Hasse. När inte det räckte hämtade jag i tur och ordning pyjamasbyxor, strumpor och till sist min tjocka fleecemorgonrock. Då var nog klockan fyra men till slut somnade jag!

8.00 var det två kissnödiga barn och av rutin så går jag såklart ner och kissar med dem och eftersom de inte ville sova mer satte vi oss i soffan och mös. Tio minuter senare kom Hasse ner och sa att han skulle vara med barnen så att jag kunde gå och lägga mig igen och det är ju ett erbjudande man inte kan tacka nej till!
11 gick jag upp, tog en filfrukost och bänkade mig i soffan med barnen för att se Let´s dancereprisen med dem. Mys!

Idag har jag bakat muffins till barnkalaset imorgon och även gjort pannkakor till pannkakstårtan som jag lovat dem. Ska bli spännande att se hur den blir!

Nu ska jag upp och soooova i min säng! Natti!

Inga kommentarer: