måndag 29 december 2008

Pyssel, pyssel, pyssel...

Nu blev det kort mellan inläggen, men jag måste ju bara skriva detta:

När jag skrev det förra inlägget satt ungarna klistrade vid tv:n och tittade på Piff & Puff. För en stund sedan var filmen slut och jag sade att nu var det dags att stänga av tv:n och gå och leka lite. Jag fick det väntade svaret: "NEEEEJ, inte gå och leka!" men istället för att tjata om mer tv, så kom det lite oväntat: "Vi ska ju Pyssla!" Så satte de sig vid varsitt skrivbord och tog fram papper, saxar och tejp lachen

Nu är det helt tyst därinne, de är så koncentrerade!

Gullungar!

1 kommentar:

Linda sa...

Kul att de satte sig och pysslade! Blev det nåt fint?

Fick ditt sms förut. Ja, det vore jätteskoj att försöka hitta nån dag att hälsa på Susanne och lille bebisen! Vi kan ju i stort sett när som helst.

Jag har förresten en grej till dig i min blogg! ;-)

kram Linda