måndag 29 december 2008

Jag har fått en award

Tack, Linda!

[bildawardmarketta.jpg]
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Okej, åtta bloggar kan jag omöjligt skaka fram, men kanske en eller två :-)
Åsa följer bloggen oftast i tysthet, ska bättra mig :-)
Pia följs också mestadels i tysthet, men alltid kul att se vad ni har för er däruppe i norr ;-)
Linda Jag vill också ge den tillbaka till dig Linda, din blogg följer jag noga även om jag är dålig på att kommentera!

1 kommentar:

Pia sa...

Tack Marie!

Hoppas att ni har en rikigt skön jul och nyårshelg!