fredag 19 december 2008

Jag har blivit utmanad!

Linda gav mig en utmaning som var lite att bita i, ska se om jag lyckas fylla i den =)

Mina 6 favoritprogram:
- LOST!
- Grey´s anatomy
- Desperate Housewives
- Ugly Betty
- Scrubs
- CSI

6 saker jag gjorde igår:
- Gosade med Julia (Vi har som en liten ritual att när någon av oss säger "gosa!" så måste den andre komma och kramas på en gång)
- Tog tempen på Saga
- Hämtade vatten åt Saga
- Stoppade om Saga i soffan (Ja, hon var sjuk ;-))
- Promenerade med hunden
- Duschade

6 favoritrestauranger:
Denna blir tuff, äter på restaurang ungefär en gång om året :-o
- SOYA
- En italienare och en grek
- Kaffepaus (Härmar dig, Linda ;-))
Kommer verkligen inte på någon mer! Måste nog gå ut oftare! :-o

6 saker på min önskelista:
- En hårklippning
- Kläder! (Handlar bara till barnen numera...)
- En symaskin (Jag lär inte sy något avancerat, men någon fåll och lagning...)
- En ny kaffebryggare (Vår har ballat ur helt nu!)
- Ett restaurangbesök med tillhörande barnvakt! ;-)
- Hänger på Linda med en vit jul. Är vi tillräckligt många som önskar, så kanske... :-D

6 personer jag utmanar:
Skäms, men jag orkar verkligen inte utmana någon... Läser så få bloggar...

Inga kommentarer: