tisdag 22 juli 2008

Nu ska ni få se lite nya bilder!

Ja, här kommer en drös bilder som jag förde över till datorn igår efter vår hotellövernattning. Nästan 200 bilder hade vi tagit, jag tror inte jag lägger in alla här! Som vanligt kommer de i en viss oordning, men så får det vara!

Idag händer just ingenting, det har regnat hela dagen! Jag och barnen är hos Hasses moster och tvättar lite och barnen bygger med lego och kaplastavar för glatta livet!


Först kommer några bilder tagna nere vid Torne träsks strand









Sommarens första fisk fångades som sagt inte av pappan, utan av Julia som var väldigt stolt!





En dag har jag målat på stugan, då passade tjejerna på att åka båt med sin pappa. Det var lite läskigt att åka med motorn först, men sen blev de nästan lite för kaxiga och hängde ut över relingen för att se ner i vattnet!






Abisko canyon, klarare vatten får man leta efter!

Det läskigaste med linbanan på Nuolja var ju helt klart nedfärden!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder, kul att se.
Tuff Julia med fisken.

Pia sa...

Vad fint ni har haft det på er lilla turné västerut! En massa bekanta ställen har ni besökt :-)

Anonym sa...

finfina bilder! ni måste kastat mycket mackor?! Hade jag vart där hade jag haft träningsvärk iaf..haha