fredag 11 juli 2008

Lite bilder!

Här kommer lite bilder! De kommer i omvänd ordning, men det orkar jag inte ändra! För ett par dagar sedan var vi på Farmen i Tjautjas och tittade på djuren. Det fanns en lama som hette Saga! Guiden som följde oss runt hette Greta och barnen fick turas om att hålla hennes koppel.







Anton var på bygget och de andra tre var lite sura och griniga så jag fick fixa lite bio med popcorn åt de andra tre så jag och Agneta skulle kunna städa lite.




Klockan är nästan nio och Saga och Julia ska sova, men eftersom Otto var ute och spela fotboll så stack de också ut. I nattline och foppatofflor... Massa mygg var det, men Julia försäkrade att de skulle springa så fort så inte myggen skulle hinna ikapp dom!


Barnen har redan hittat kryphål vid bygget...

Japp, jag har också jobbat lite!

Såhär långt har vi kommit nu! Lite mer jobbat efter att kortet togs =)
Midnattsfika på Dundret!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Va, finns det djurpark i Tjautjas?

Fin stugan börjar bli, kanske blir färdig så man kan hälsa på nästa sommar.

Tur att det finns rådiga norrlänningar som kunde rädda Saga, även om det fick ske i kalsonger.

Trodde jag inte Marie att flickorna fick springa ute i nattlinne när det är sovdags.

Anonym sa...

Tur att det finns dator när ingen biograf finns i byn. Klart att det skall vara dricka o popcorn till.

Linda sa...

Ah, fin stugan blir! :-) Hoppas att ni har det bra där uppe bland myggen. Vi befinner oss också på ett rätt så myggrikt ställe just nu mitt ute i skogen. Ingen täckning på mobilen och inget bredband... Nu ska vi ut på sjön en sväng och ta med oss fika och metspön.

kram Linda