torsdag 23 april 2009

Hemma med Julia idag...

Hon klagade över ont i magen imorse och ville inte gå till förskolan.
Jag kände mig lite osäker men vill inte nonchalera henne när hon säger att hon har ont, så det slutade med att Saga gick till fsk och jag och Julia stannade hemma. Nog för att hon har ätit sämre än vanligt idag, men hon har varit pigg och glad och röjde runt med Saga i trädgården nu i eftermiddag så det blir jobb och förskola som vanligt imorgon.
För övrigt verkar det bli en underbar helg så vi ska väl jobba vidare i trädgården mellan dansuppvisningar och barnkalas. Hur mycket ogräs och rötter kan det finnas i ett stackars bortglömt trädgårdsland egentligen? Men en glad nyhet från rensandet i eftermiddags är iallafall att mina rabarber dykt upp ur jorden igen, jag som trott att de var försvunna =)

Avslutar med en underbar film på en lite småläskig katt! =D

Inga kommentarer: