fredag 17 april 2009

Fredagkväll...

Slutade underbart tidigt idag, hämtade barnen på förskolan innan två och susade hem på cykeln med sjungande barn bakom mig. Ja, det är faktiskt sant!

Väl hemma fixade jag lite i trädgården medan barnen lekte och gick sen in och lagade mat. Tyvärr tog maten liiite för lång tid och båda somnade i soffan. Vi har varit uppe sedan 5.15 idag, så det var väl inte så överraskande... Julia hann sova alldeles för länge och har varit pigg som en mört här ikväll.
20.30 bestämde Saga att Talang var alldeles för långt och somnade i soffan. Julia däremot bestämde att Talang var alldeles för ointressant och hjälpte mig att sortera tvätt istället. Min lilla hjälpreda :-)
21.30 läste jag godnattsaga med Julia i hennes säng och 21.40 sov hon som en stock!

Hittade ett klipp som bevisar att Britain´s got talent är sååå mycket roligare än Talang 2009!

Natti natti, imorgon blir det trädgårdsarbete, ett besök hos farmor och farfar och födelsedagsfika i Norrahammar!

1 kommentar:

Bibban sa...

Tack för det klippet Marie..såååååkul skrattar än.
Kram/Bibban