tisdag 24 juni 2008

Frisören idag!

Idag var det dags att klippa bort en massa slitet hår och göra lite sommarblonda slingor! Man är ju alltid lika snygg med slinghätta på, så jag får väl bjuda på en sådan bild också förutom bilden på det färdiga resultatet. Jag orkar inte leta reda på en förebild, men ni som känner mig vet ju hur jag såg ut :-)


Okej, vilken bild är snyggast? ;-)

För övrigt är det barnens sista dag på förskolan imorgon innan de får semester. Jag ska jobba två dagar till efter det, torsdag till fredag ska de vara hos sin mormor och morfar. Som de ser fram emot detta! Jag och deras pappa har planer på att äta lite och gå på bio på kvällen när vi är barnfria för en gångs skull :-) Ska bli mysigt! Frågan är om man kan sova hela natten i ett tyst hus ;-)

/M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är lika snygg på båda bilderna.

Anonym sa...

väldigt politiskt korrekt av pappa tycker jag....jag måste dock säga att jag föredrar efter-bilden!!!