söndag 22 juni 2008

Examensfirande i efterskott

Idag var vi hos Hasses föräldrar och åt lite mat och jag blev lite mer uppvaktad efter min examen. Jag fick ett jättesnyggt halsband med matchande örhängen av Hasses föräldrar och ena syster och ett superfint egendesignat halsband av hans andra syster.
Barnen lekte och lekte med sina kusiner så de ville inte ens gå hem och titta på Bolibompa. Heliga Bolibompa, kors i taket!


Halsband


Örhänge

Halsband nummer 2


Söta buketten

Tyvärr så blev ju inte de första bilderna särskilt bra, men det syns iallafall hur smyckena ser ut!

Nu ska jag äta varma mackor! Ha en skön kväll!

/M

2 kommentarer:

Anonym sa...

fina smycken! Jag tycker att du ska lägga ut en bild på morsdagshalsbandet så kan du få ite åsikter om vad det föreställer egentligen! Kram från syrran.

nyvirkat sa...

Hej!

Vilka fina smycken!

V 27 kan jag tyvärr inte för vi åker till Falkenberg då men jag minns ju nu (minnet är helt bortblåst nu) att du frågade om tisdag! Kan du fortfarande? Tror inte jag har något planerat!