söndag 14 september 2008

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Linda!

Först reglerna:

* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?

- Pasta, Kyckling och Wokgrönsaker till det mesta =)

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?

- Jag är nog lite lat, men brukar försöka rycka upp mig och hjälpa till att fixa. ;-)

3. Var sitter du helst när du bloggar?
- Med laptopen på soffbordet.

4. Köper du ofta Triss?
-Då och då. Man måste spela för att vinna ;-)

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

- Jadu... Alltid Norrland, så jag får väl säga kära gamla Tjautjas!

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
- Femman

Jag har inte så många på min blogglista, men passar på att utmana Cilla, Sofia och Åsa iallafall!

2 kommentarer:

Linda sa...

Skoj att du svarade på frågorna! Ah, wokgrönsaker kunde jag skrivit på min äter-ofta-lista också. Har en son här som älskar dem! ;-)

Ja det ska bli skoj att ses! Men det blir inte nu på torsdag utan först nästa vecka?! Tror Susanne hade planeringsdag på jobbet denna veckan.

kram Linda

Cilla sa...

Hej!

Idag läste jag om din utmaning (jag är inte inne på min blogg särskilt ofta som du märker och just nu är det "sjukt" mycket med barnens träningar, Magnus företag och alla andra hushållssysslor som "tyvärr" inte sköter sig själva. Jag har iallfall svarat på frågorna som ju som tur var inte var för svettiga. Ha det bra! Kram Cilla