fredag 22 april 2011

Härlig dag!

Vad det är härligt att vara ledig! Idag steg vi upp strax efter sju trots en ganska sen kväll igår.
Vi har påskpysslat en hel del men det har jag fotat med systemkameran så det kanske kommer i ett eget inlägg när jag fört över bilderna...

En cykeltur till Ica har vi hunnit med jag och tjejerna och medan de var hos farmor tog jag och Smilla en promenad på nästan fem kilometer. Nu får jag äta lite påskgodis, va?

Nu ikväll har barnen varit ute och lekt i sandlådan och varit mer sams än på hela dagen. Tror jag det, de är alltid mest sams när de hittar på bus!








Nu har jag och Julia tittat på djursjukhuset medan musiktjejen Saga ligger i sovrummet och tittar på Så ska det låta :-)


Det skulle inte förvåna mig om hon sover nästa gång jag tittar in!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: