lördag 23 oktober 2010

Marshmallowsgrillning i kaminen

Idag är Hasse ute och äter på Soya med jobbet och jag och tjejerna är ensamma hemma. Vi har lekt restaurang och tjejerna har sminkat sig och gjort sig fina. Jag tror bara att vi måste prata lite med Julia om var man ska ha ögonskuggan någonstans :-) Som efterrätt fick man grilla marshmallows i kaminen. Julia föredrar sina ganska lättgrillade, allra helst helt ogrillade!





Kul att prova nya kameran lite men jag har massor (typ allt) att lära så i detta mörkret blev det full automatik med blixt för att det skulle bli några bilder alls!

3 kommentarer:

Morfar sa...

Fina bilder.
Tror också att jag föredrar dom ogrillade
Sista bilden av Julia är ju lite look a like av Caroline af Ugglas!

Anna sa...

Jag tycker som Julia, man ska sminska sig så det SYNS!!! Go Julia! Fast jag föredrar nog marshmallowsen grillade...mums! nästa gång vi kommer önskar jag denna efterrätt!!!

Anna sa...

sminka...inte smiska eller nåt liknande!!!