fredag 3 september 2010

Ingen inspiration...

Känner att det är glest mellan inläggen här nu men har ingen inspiration eller lust att skriva något... Funderade på att sluta blogga helt, det är ju ändå ingen som kommenterar liksom... Men jag ska nog fortsätta lite då och då för min egen skull. Händer allt som oftast att jag funderar över när jag gjorde en viss sak och klickar in på bloggen för att kontrollera och det är ju praktiskt om inte annat :-)

Imorgon ska vi iallafall åka till Ullared trots att det är mindre än tre månader sedan vi var där sist. Detta vet jag eftersom jag var inne på bloggen och kollade upp att det var den 14/6 vi var där :-)

Trevlig helg!

4 kommentarer:

Bibban sa...

Hej Marie, såklart ska du fortsätta blogga. Ibland finns inget att skriva sen rullar det på. Ullared ??? sist vi var där så längtade jag bara ut. det blev billigt och bra 480 kronor puhh!! Har inget tålamod med allt folk
Ha det så kul i alla fall
Kram moster Bibban

Pia sa...

hej! Här är en till som har det lite glest mellan inläggen för närvarande... det går ju upp o ner och tidvis finns ju varken energi eller tid/ork/lust att skriva, och sedan så flödar skrivarlustan en period. Och jag håller med dig om att det är kul att gå tillbaka o läsa gamla inlägg och minnas tillbaka.

Jag kikar in till dig då o då o ska bli bättre att kommentera när jag varit o hälsat på =) Det är ju så KUL att få lite respons!

ha det bra!

Fredrik sa...

Klart du ska fortsätta! Jag är väl dålig på att kommentera men jag tittar in här ofta för att se om det hänt något :) Och visst är det skoj när det väl dyker upp ett nytt inlägg :P

Miss Pink sa...

Hej!
Jag tycker det är mysigt att läsa din blogg. Är jättedålig på att kommentera, men läser den ofta. Fortsätt blogga!
Kram Jempa ;)

http://ynnejs.blogspot.com/