måndag 14 juni 2010

Helgen som gått

Alejandro har ju varit här och klagat på dålig uppdatering så nu kommer det lite om vad vi gjort i helgen!



Lördagens utflykt gick till Ullared för lite shopping. Jag hittade lite kläder till mig, lite kläder till barnen och lite blandat smått och gott. Det viktigaste att hitta var jackor till barnen och tack och lov blev de nöjda med de jag hittade!


På söndagen åkte vi till Linköping för att gratulera storkusin Oskar som snart fyller år och för att gå på flyguppvisning. Det blev en lång dag med långa promenader mellan parkeringen på en åker och flygfältet men barnen gick utan gnäll. Jag var riktigt imponerad!


Solen tittade fram då och då, linnen från Ullared :-)

Häftigast av uppvisningarna var iallafall franska Breitling jet team!

1 kommentar:

Linda sa...

Vad skoj att åka till Ullared. Där har jag inte varit på jättelänge. Fina jackor du köpt till tjejerna! :-)

Kram Linda