söndag 14 mars 2010

Julia sjunger Mojje

Nu har jag försökt ladda upp denna film både på Facebook och Youtube för att vara med och tävla om två biljetter till körslaget. Tyvärr vill det sig inte så jag försöker lägga upp det här istället och länka lite :-)

Nu är filmen på snedden men det får jag leva med för det är troligen formatet den blir i när jag vänder den i moviemaker som gör att det strular!



Julia sitter i en liftkorg på väg ner från berget Nuolja med sin pappa, jag och Saga sitter i liftkorgen bakom.
När vi åkte upp hon och jag tillsammans kunde jag inte låta bli att sjunga lite "Jag sitter fast i en lift" och hon hängde på!

Här kommer en liten tolkning av vad hon säger och sjunger:
-Mamma vi har hittat en ny sång som handlar om ett smöl (smör). Det handlar om ett smör i en sång!
Liftsången kommer sen! Jag sitter fast i ett smör, jag sitter fast i ett smör. Jag kan inte glida ur och inte...(nånting)...mer!

Inga kommentarer: